Alla inlägg den 23 september 2014

Av miss m - 23 september 2014 17:30

Jag kan bara säga en sak. O det är att tandställningar är piss.

Jag tycker synd om alla som har räls. Jag själv har en som man bara har på natten och folk säger att "åhh vad skönt, lyckos dig" eller något o jag säger lyckos alla er som inte behöver tandställning o förresten är min tandstälning oxå shit jobbig och inte ett piss bättre en en rels eller nåt. Det var bara det. Hejdå!!

Av miss m - 23 september 2014 16:43

Skönt, nu har jag gjort klart alla mina läxor!

Imorgon ska alla 4, 5, och 6or till rimnersvallen som ni vet o det ska bli riktigt kul. Jag ska nog ha med mig en kycklingsallad och någon kexchoklad. Kolla in mitt instagram konto! Där får ni se bilder på mina djur och lite annat, jag heter ingrid_nature. När jag kom hem från skolan åt jag nudlar   , riktigt gott.


Jag är ganska trött men nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig imorgon. Jag kommer  absolut inte att sminka mig på något sätt, det är ingen ide   


Ha en forsat bra Tisdag så får ni kolla imorgon hur det gick för mig på rimnersvallen Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards