Alla inlägg den 31 januari 2015

Av miss m - 31 januari 2015 09:49

Hej!

Idag ska jag och mamma och min bror åka skridskor i Uddevalla med min kompis Sofia och hennes mamma och det ska bli jätte kul! Just nu lagar mamma varm choklad och mackor som vi ska ha med oss.

Igår när jag kom hem hade jag jätte ont i huvudet och magen så jag gick och la mig o sov jätte länge och nu idag är allt puts veck! Såå skönt för ikväll ska jag på kalas hoss min kompis Wilma och imorgon kan jag visa vad jag ska ge henne. Det ska bli jätte kul!


I torsdags åkte jag till badhuset och simmade 14 längder, inte så långt men bättre än inget!

NU ska jag äta frukost (alldeles för tidigt) och sen åker vi. Just nu är marken bara lite lätt pudrad med snö men nu har det börjat snöa igen =)

Hoppas att ni gillade inlägget, Kram!!

 

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards