Alla inlägg den 17 februari 2015

Av miss m - 17 februari 2015 08:30

Hej!

Igår åkte jag, mamma och min bror först till IKEA och där köpte mamma en ny matta. Jag skulle få en ny lampa men det var något krångel med ljusen så vi tar det nästa gång vi åker till IKEA. Men jag fick två doftljus utav mamma och dom kostade 12kr/st. Jag har dofterna hallon och vanilj.

 


Sen åkte vi till City Gross där mamma skulle handla mat och där jag köpte suddigummin för 10kr.

 

Sen åkte vi till Rusta. Där köpte jag en ny victorias secret body mist från deras nyaste kollektion!!

Den heter Sunny Brights och kostade 99kr.


 


Detta var alla grejer jag köpte igår.

 


 Idag ska jag gå ut med happy sen ska vi åka till öb och sen mormor och morfar (igen) och bjuda på lunch. Sen ska vi åka till biostaden och kolla på bio. Vi ska se filmen "Paddington". Min brorsa ville se den och det kanske finns någon handling i den. Roligare än att sitta hemma alla dagar, hela lovet.


Hoppas att du får en forsat bra Tisdag!

  


Film · Haul · Lov · skönhet

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards