Alla inlägg den 18 februari 2015

Av miss m - 18 februari 2015 22:27

Hej!

Jag vill tipsa om serien pretty little liars som är en bra serie! Jag vill inte skriva något särskilt om den utan det är bara så att du åtminstone måste ge den en chans. Sov gott sen och här är ett collage:

 

Av miss m - 18 februari 2015 20:15

Hej!

Jag ville mäst skriva att mascaran som jag tog på mig i morse från W7 har inte suttit så bra. Man fick gå och kolla sig i spegeln för att se så att det inte var mörka ringar under ögonen hela tiden vilket var ganska jobbigt.

Har du haft en bra onsdag? Hoppas det. Till kvällsmat drack vi varm choklad med vispad vispgrädde och minimarsmellows. Det var super gott!

Detta var allt! Kram   




 

Av miss m - 18 februari 2015 13:49

 Hej!

Nu hade jag tänkt skriva till er en first impression på en mascara som jag använde idag! Den kommer från W7 och heter "Big Lash Mascara". Flaskan innehåller 10ml. På webbshopar kostar den runt 70kr men jag köpte den på ÖB igår för 30kr!

Borsten är ganska stor, här är en bild:

 

Resultat:

Man får långa fransar. Den separerar inte särskilt bra men det blir ändå ett fint resultat. Några långa fransar typ.

Jag gillar den för den är billig men ändå en bra mascara för det priset. Detta är min första produkt från W7. Om du vill kan du kommentera om du vill veta mer om W7. Mascaran får     hjärtan av fem hjärtan!

 

 

Hoppas att du gillade inlägget!

Av miss m - 18 februari 2015 13:23

Hej!

Idag vaknade jag ganska tidigt och kollade på pretty little liars, det är en jätte bra serie! Lite senare gick mamma ut med happy och sen åkte vi till tandläkaren för jag hade mitt regelbundna besök idag i och med att jag har en tandställning.Om c 6 veckor ska jag tillbaka till tandläkaren och då är jag färdig med denna tandställningen 

Men sen ska jag få en ny tandställning.  

Den tandställningen som jag har nu är för att räta till mitt överbett, men den tandställningen jag ska få sen är för att rätta till mina tänder där uppe som sitter för smalt när jag biter ihop. Den tandstälningen kommer jag alltid ha i min mun tillskillnad från den som jag har nu som jag bara använder när jag ska sova. Nog om detta.   


Sen gick vi ner till ica och handlade lite mat och lite annat. Bland annat fiskgratäng som jag och mamma ska äta nu medans min bror äter panpizza. Den fiskgratängen är så galet god. Jag tycker verkligen att vi äter nyttigt idag  

 

Sen gick vi upp till biblioteket och skulle kolla på lite böcker men det var stängt så vi gick tillbaka till bilen och åkte hem direkt. Och nu sitter jag här. Jag har röjt lite i mitt rum och lyssnar på Adele. Hon är såå bra!   Igår när vi var på bio blev jag positivt överraskad av filmen. Den var bra, men att bara vara inne i biostaden var kul. Ville bara skriva det.

Så detta var min dag hittills! 


Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards