Alla inlägg den 20 februari 2015

Av miss m - 20 februari 2015 20:30

Hej!

Den första komiska grejen är att när jag nu på kvällen skulle gå ut till mina kaniner och ge dom mat mm hade jag på mig foppa tofflor men när jag stog dör ute frös jag väldigt mycket om mina fötter och det var inte så konstigt! Marken var täckt med snöNu vet ni att vi har snö igen hemma hoss oss.


Den andra lite komiska grejen var att jag såg en bild på en ny kvargsmak (nötchokladsmak) från lindahls kvarg på en annan blogg och då tänkte jag att jag verkligen vill testa den! Gissa vad som hände?! Mamma hade varit och handlat förut idag men jag var inte med då, och hon sa att hon hade köpte kvarg. Gissa vilken sort!? Jo den jag precis hade kollat på på en bild! ��


 


 

Av miss m - 20 februari 2015 18:04

Hej!

Nu hade jag tänkt skriva en till miss testar till er när jag testar en hårinpackning från garnier som heter "Garnier respons mother of pearl and cherry" och burken innehåller 300ml. Pärlemor ska ge glans och körsbär ska göra håret mjukt och lent. Inpackningen ska sitta inne i håret ca 3 min efter shampoonering.


                    


Resultat:

Jag hade inne inpackningen i ca 4-5 min medans jag använde min body scrub.


Fördelar:

✔ Krämig konsistens

✔ Luktar jätte gott

✔ Glansigt hår

✔ Ganska mjukt hår

✔ Effektiv användning

✔ Inte så dyr


Nackdelar:

✖ Ganska trassligt hår

✖ Inte världens största burk


Slutsats:

Fler fördelar än nackdelar, är nog min slutsats   


Hoppas att du gillade inlägget!


 

Av miss m - 20 februari 2015 17:45

Heej alla fina ☼

Idag åkte vi (som ni vet) till mormor och morfar och lagade tacos! Asså det är typ den godaste maten!! Sen skulle vi åka till biblioteket men det var stängt, igen, så vi åkte hem och var hemma runt fyra.

Skönt med fredag! Nu ska jag kolla färdigt på gossip girl och ha det så bra!


           

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards