Alla inlägg den 22 februari 2015

Av miss m - 22 februari 2015 20:34

Här får ni lite djurbilder på mina två kaniner (Stina, vit, och Stampe,vädur,) och mitt marsvin (molly) och min hund

( Happy, jack russel)

    

   

 

Kramar...


Djur · Foto
Av miss m - 22 februari 2015 18:45

Heej!

Imorse vaknade jag tio över nio och jag har inte måtte super bra men nu känns det bättre efter lite medicin. Jella fall så idag skulle vi tillsammans gå ut med happy på förmiddagen men i och med att jag inte måde prima var jag hemma och städade mollys bur vilket jag ändå hade gjort efter promenaden. Till lunch blev det panpizza vilket är supergott! Resten av den sista lediga dagen har spenderats framför en helt ok bok:

                 

och gossip girl ofc! Imorgon ska jag iväg till uddevalla för på kvällen har jag ju balett lektiton och då ska jag börja dansa i tåspettsskor efter lektitionen och det ska bli riktigt roligt men jag kommer nog inte blogga imon.

Hoppas du har haft en bra dag, nu ska jag hoppa i duschen!   



 

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards