Alla inlägg under april 2015

Av miss m - 3 april 2015 23:00

Mars månadsfavoriter!


1. sminkprodukt

Mitt elf lip balm SPF 15 i färgen rose. Fin färg, bra hållbarhet och fortfarande ett läppbalsam!


2. skönhetsprodukt

Min ansiktsskrubb från yves rocher som luktar aprikos. Huden blir så len och alla gamal hud försvinner och man känner sig såå fräsch!


3. hårprodukt

Jag väljer nog mitt torrschampo från batiste i doften coconut and exotic tropical som funkat bra och använts mycket denna månaden.


4. nagelprodukt

Mitt matta neonrosa nagellack från Glam. Glad och härlig färg! :)


5. doft

Jag har älskat min parfym från the body shop i doften pink grapefruit! Luktar såå gott!


6. musik

Har älskat låten Jealuos med Labrinth! Så lugn, härlig och fin!


7. favoritsysselsättning

Åka pulka här hemma i backarna när det var snö, barnsligt men kul!


8. färg

Jag måste nog säga att jag gillat rött ganska mycket nu när det har varit ganska kallt och röd är ju en varm och härlig färg.


9. outfit

Jeans, linne och en snygg cardigan! Älskar den outfiten!


10. smycke

Har gillat mina armringar mycket.


11. snacks

Smoothies!! Älskar smoothies, ni ska få några recept någon gång.


12. serie/film

Pretty Little Liars har jag levt  med! Love pll!


13. bloggare

Har inte läst så jätte många bloggar med mislissibells blogg har jag väl ändå uppdaterat då o då.


14. youtuber

Älskar keyyo! Såå rolig, ni måste kolla in henne!


15. affär

Det var jätte kul att vara på göksäter med mamma så den affären väljer jag.


16. inom mina djur

Att se kaninerna ute mer och mer i inhängnaden och happy springer runt i skogen är oxå en härlig känsla med solen i nacken.


Hoppas att ni gillade inlägget och att alla får en bra ny månad!   

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards