Alla inlägg under mars 2015

Av miss m - 28 mars 2015 18:34

Glöm inte att släcka under earth hour ikväll!! Kl halv åtta till halv nio tror jag. GLÖM INTE ????

Av miss m - 27 mars 2015 15:00

Heej!

Ledsen att jag inte uppdaterat på länge men det har varit mycket, helt enkelt. Idag hade vi "kalas" i klassen för min lärare fyllde år och vi har typ varit "duktiga" i dom nationella proven, jag vet inte riktigt men det var en chill lektion. Idag blir det tacos till middag! Längtar... haha. Igår på streeten hade jag mitt nya sportlinne från RÖHNISCHEN som är helt grönt, slänger in en bild längre ner, men det var bra. Kanske lite stort men men. Köpt nya vispskålar på ica, bara för att... (dom är rosa) haha


Kan typ inte sluta tänka på hur skönt det är med fredag! Jag tänkte göra en sån där 10 dagars grej (kanske ska förklara lite bättre ;0) jo jag skriver en lista på olika grejer som jag ska publicera varje dag. Får se hur det går men jag tycker ideen är rolig. Här är bilderna:


      

10 dagars grejer

Leende ansikte med hjärtformade ögonTummen uppAnsikte med utsträckt tunga och hopknipna ögonTjockt svart hjärtaSkimrande hjärta


Dag 1. Favorit sminkmärke
Dag2. Plats att besöka
Dag3. Min träning
Dag4 Favorit emojis
Dag5 Tipsar blogg
Dag6. Tipsar instagram
Dag7. 3 saker som finns i mitt rum
Dag8. 5 bästa låtar just nu
Dag9. Alla mina djur
Dag10. Snacks jag är sugen på nu



 

 
Massa kramar =)
Dans · Skola · Vardag

XD

Av miss m - 24 mars 2015 16:50

                         



 

Av miss m - 23 mars 2015 20:37

Hej!
Idag var det inget särskilt som hände i skolan men jätte rolig gympa lektition! När jag kom hem så var jag ensam hemma för mamma och min bror var i Trollhättan tills halv sju nu på kvällen och jag fick två grejer när mamma var där och shoppade (bilder där nere)
Jag tänkte skriva en lista på olika grejer jag skriver varje dag. Har inte skrivit listan en men när jag gjort det så börjar jag direkt, aja np imorgon i matte vilket är blä!! Hoppas det går bra, här är bilderna

Av miss m - 22 mars 2015 18:28

Idag har nästan hela familjen varit ute och sprungit (inklusive mig). Dagen började med sova till halv tio sen äta frukost, ut och springa, lunch och sen chilla resten av dagen, såå härligt.

Imorgon är baletten inställd men streeten är som vanligt. På tisdag och på torsdag är det nationella matte prov (usch, usch o usch, hatar matte, värsta ämnet) vilket jag såå gärna vill bara skippa men såklart fungerar livet inte så enkelt. Det gäller bara att få det överstökat. I fredags hade jag muntligt np i matte där vi pratade geometri o en gång fick jag fullständig blackout men annars gick det väl helt ok, oförberett så a det var ju inte dirket kul.

Men, men det är ny vecka imorgon (faktiskt vecka 13) med nya möjligheter men också en till måndag där  man måste gå upp tio i sex. jaa detta var väl dagen i kort.

Om det finns någon slags tag där man svarar på frågor som ni tycker att jag ska skriva, kommentera, annars hittar jag någon själv. men men detta var allt, ha det forsat bra i vecka tolv så hörs vi nästa vecka!


 

Helg · Skola
Av miss m - 21 mars 2015 20:46

Heej!   

Idag har jag varit ute och sprungit själv med musik i öronen och happy framför mig. Sen åkte mamma iväg på nån familje middag och jag och min bror var hemma och kollade på en film "the parent trap" vilket var en helt ok film och åt godis och sen gick vi ut med happy och sen hoppade studs matta en liten stund så det har varit en chill dag. Kollar just nu på smartatre än en femteklassare, hoppas alla får en forsat bra lördags kväll!    

 

 

Av miss m - 21 mars 2015 15:15

Här får ni lite bilder. Hoppas alla får en bra lördag! :-)

Bilder · Foto · Helg
Av miss m - 20 mars 2015 07:59

Nu ska jag gå in på lektition och efter skolan ska jag och min bror ta tåget in till Uddevalla där mamma hämtar oss osså åker vi till mormor och morfar för att fira mormor för hon fyller år idag, när vi är där kanske jag bloggar vi får se men hoppas att alla får en super bra fredag!! :-)

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards