Alla inlägg under april 2015

Av miss m - 15 april 2015 15:45

Hej allihopa!

Idag hade jag två nationella prov i engelska, ett hörförståelse (i 40min) och ett läsförståelse. Jag är nöjd och så var ganska pigg vilket var nödvändigt på hörförståelsen. Igår så hade vi ju teori på idrotten och då fick vi läxa oxå. Vi ska skriva allt vi äter, hur mycket vi är ute och tränar o så och hur mycket vi sover. Detta ska vi skriva på ett papper under FEM dagar! Men det är ju endå lite roligare läxa än vanligt så ja. Men hoppas att alla har haft en bra onsdag hittills och fortsäter att ha det! Kramar

 

 

Av miss m - 14 april 2015 18:19



5 bästa låtar just nu; 


1.  

2. 

3. 

4. 

5. 


Mina favolåtar ändras ständigt men dessa är några av dom jag gillar just nu =)

Av miss m - 14 april 2015 17:38

Hej!

Idag hade vi teori på gympan så man behövde inte släpa med sig kläder för en gångs skull, nice :) Sen följde jag med hem till en kompis som heter Sofia och vi hade jätte kul. Kollade på lite olika serier, låtsades dansa balett och flamsade och hade kul! Men nu är jag hemma fast jag egentligen skulle ha dans snart, men det är nationella i engelska imorgon morgon med b.l.a 40 min lisining (hörövning) där man behöver vara väldigt koncentrerad att jag är så trött att jag inte vet vad jag heter!   Här har jag gjort två collage med lite "wanties" i och med att jag fyller år på Lördag! Yippie, längtar...

 

 

 

 

 

kram   

Av miss m - 12 april 2015 21:00

Hej! Hoppas att ni har haft en bra dag hittills och här kommer sjunde dagen med ämnet:


3 saker som finns i mitt rum:

Ni får tre bilder på följande:


 

Doftljus (yankeecandle) och parfymer (the body shop) på sminkbordet.


 

Min hylla på vägen med grejer från mitt ena hemland, sydafrika


 

Min vägklocka som jag gjort i slöjden.

Foto · Helg
Av miss m - 11 april 2015 21:45

Det svar jag valt är skrivet med tjock text, just so you know =)

 

1. Matte eller Engelska

2. Hund eller katt

3. Gnagare eller reptiler

4. Med smink eller utan smink

5. Fotboll eller Basket

6. Skvriva eller sjunga

7. Rosa eller rött

8. T-shirt eller linne

9. Villa eller lägenhet

10. Åsnor eller hästar

11. Therese Lindgren eller wilmasbeauty

12. keela eller Keyyo

13. Street eller jazz

14. Balett eller street

15. Läsplatta eller bok

16. Göksäter eller Gekås

17. Sommar eller vinter

18. vår eller höst

19. Baddräkt eller bikini

20. HM eller Lindex

21. Stan eller Landet

22. Te eller kaffe

23. Dresslink eller Newdress

24. Långt hår eller kort hår

25. Utsläppt hår eller uppsat

26. Fysike eller Kemi

27. Pizza eller hamburgare

28. Kall semester (fjällen) eller varm semester (spanien)

29. Stora gosedjur eller små gosedjur

30. Kjolar eller klänningar

 


Hoppas att det var roligt att läsa inlägget! 

Sov Gott, kram   

 

Av miss m - 11 april 2015 19:00


Tipsar Instagram:

Idag ska jag tipsa några instagram sidor som jag gillar!


¤ @iheartonlyfashion / ett konto med collage/bilder på kläder. Min stil för det mästa och ofta uppdaterat konto.


¤ @topdogphoto / söta, rolliga och fina hundar! Älskar hundar och för dig som gör det är detta kontot för dig, love it =)


¤ @clip.sig / ett konto med videos, roliga, knasiga eller otroliga. Helt random videos men ändå kul.


¤ @gulliginspiration / Super fina bilder och fina motiv. Lite skönhets relaterat oxå XD


Detta var några av dom! Kommer fler snart! kram   

Av miss m - 10 april 2015 09:00

1. Vad är ditt husdjurs namn?

Happy (glada lilla voven, haha)


2. Vilken typ av husdjur är det och vilken ras?

Ofc en hund ;) och han är en långbent släthårig jack russel.


3. Hur länge har du haft ditt husdjur?

Sen han var valp, alltså i sommar 3 år.


4. Hur fick du ditt husdjur?

Mamma och pappa åkte och köpte han av en öppfödare.


5. Hur gammal är ditt husdjur?

I sommar tre år =)


6. Vad är några knäppa saker om ditt husdjurs personlighet?

Han är rädd för nya människor och djur så han skäller så mycket samtidigt

som han är livrädd.


7. Vad betyder din relation med ditt husdjur för dig?

Han betyder allt


8. Vilka är några av dina favorit förflutna tider med ditt husdjur?

När jag kom hem och det fanns världens gulligaste valp i hallen =)


9. Vilka smeknamn kallar du ditt husdjur?

sötis, happy, killen


10. Vilka ska svara på dessa frågor?

Alla som vill =))


Så, alla frågor avklarade!


    

Av miss m - 10 april 2015 08:45

Today the subject is:


Tipsar Bloggar:

Ok, vi kör igång : )


¤ misslisibell.se / en blogg av Lisa Jonsson som handlar om hennes liv, smink o skönhet, mode, hennes häst och annat. Jag tycker att bloggen är lätt att läsa och så.


¤ keela.se / bloggen handlar mycket om hennes liv, lite mode och skönhet. Jag tycker att hon är generellt rolig och hon har även en rolig youtubekanal.


¤ nellieberntsson.se / En blogg om hennes liv, hästar, mode och ibland skriver hon väldigt fina och real inlägg. Jag gillar att läsa igenom hennes inlägg när man tar det lite chill.


¤ kenzas.se / Kenza är en känd bloggare och har varit modell för b.l.a glitter. Bloggen handlar mäst om mode men oxå om hennes liv. Jag gillar bloggen för det är bra och snygga foton och jag har alltid gillat kenza.


¤ tokerp.bloggplatsen.se / en film och serie blogg där man får läsa recensioner om ja, filmer och serier. Jag gillar denna blogg mycket när man just letar efter någonting att kolla på.


Jag tror detta var alla, hoppas att ni gillar inlägget och att alla får en fin dag!

Kram   

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards